Selamat Bersua Kembali….

Assalamualaikum kepada semua peminat blog myternak. Sebelum itu pihak admin memohon maaf kerana tidak mengemaskini maklumat di dalam blog ini terlalu lama. Dari itu pihak admin merasakan perlu untuk memasukkan gambar2 terkini yang terdapat di dalam folder galeri.

Tanpa membuang masa lagi, saya akan memasukkan gambar terkini yang terdapat di dalam galeri saya.

IMG_2630

Ini adalah bapak saanen baka kandang saya.

IMG_2665

Kambing saanen sedang beristirehat.

IMG_2669

Kambing-kambing berkeliaran mencari makanan iaitu rumput.

Setakat itu sahaja yang dapat saya berikan kepada anda semua. Jika ada sebarang komen dan cadangan jangan malu2 untuk menghantar email ke myusri@hotmail.com. InsyaAllah jika saya ada masa saya akan cuba jawab.

Wassalam.

Leave a Reply

