Sambungan cerita MAHA2008 lagi….

Assalamualaikum…. kepada semua peminat blog myternak.

Terlebih dahulu saya mohon maaf kerana tidak mengemaskini terlalu lama disebabkan oleh beberapa faktor yang tidak dapat dielakkan. Pada kali ini, saya ingin menyambung lagi cerita berkenaan dengan MAHA2008 yang mana masih banyak lagi gambar2 yang terdapat di dalam koleksi saya yang belum lagi saya paparkan.

Pada episod kali ini, saya akan memasukkan gambar2 berkenaan dengan kandang kambing contoh yang terdapat di MAHA2008.

picture-180

Ini adalah gambar kandang kambing yang nampak simple tapi kemas.

picture-181

Ini adalah gambar kandang dari dalam. Tempat makanan terletak kemas dan teratur.

picture-182

Kandang ini nampak rendah tetapi cantik senang untuk diselenggara.

picture-183

Ini pula adalah contoh plan kandang kambing. Jika anda ingin nak membina kandang kambing mengikut spesifikasi di atas sila guna plan ini.

Di harap saudara/i semuanya terhibur dengan gambar2 yang saya masukkan pada kali ini. Sebarang pertanyaan atau komen sila email kepada myusri@hotmail.com atau menggunakan SHOUTBOX di sebelah.

Sekian dahulu terima kasih.

Wassalam.

Leave a Reply

