Sambungan MAHA 2008….

Assalamualaikum kepada semua peminat blog myternak…..

Terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih kerana anda semua tidak jemu2 untuk melayari blog saya yang tidak seberapa ini jika dibandingkan dengan blog2 yang lain.

Pada kali ini saya akan sambung lagi cerita berkenaan dengan MAHA 2008, tetapi ianya bukan berkenaan dengan cerita bahkan saya akan memasukkan gambar2 yang sempat saya ambil semasa lawatan saya ke sana dahulu.

Baka Charolais jantan 1200 kg betina 900 kg

Lagi gambar Charolais.

Baka Chianina jantan 1300kg betina 1000kg

Di harap saudara/i bergembira dengan gambar2 yang saya sertakan di dalam blog ini. Jika terdapat sebarang komen atau cadangan sila email kepada saya myusri@hotmail.com.

Wassalam.

Leave a Reply

