Sambung cerita MAHA 2008…

Assalamualaikum kepada semua peminat blog ini…..

Pada episod kali ini saya akan menceritakan kembali cerita berkenaan dengan MAHA 2008 yang mana walaupun lama telah berlalu tetapi kenangan pada waktu itu sentiasa bermain difikiran sesiapa sahaja yang telah pergi melawat ke lokasi tersebut.

Banyak juga gambar yang sempat saya rakamkan semasa saya pergi melawat MAHA 2008. Jadi pada kesempatan kali ini saya akan kongsikan event tersebut bersama-sama dengan saudara/i semua. Lokasi yang paling saya suka melawat sekali adalah berkenaan penternakan, saudara/i semua sedia maklum bahawa tujuan blog ini dibuat juga adalah berkenaan dengan penternakan, jadi sudah tentulah lawatan saya banyak bertumpu kepada penternakan. Sehinggakan pada sewaktu ketika saya kehilangan rakan2 yang pergi bersama saya ke MAHA 2008 kerana terlalu asyik merakamkan peristiwa ternakan ini.

Kawasan MAHA 2008 tersebut adalah sangat luas sehinggakan letih jugak kami ketika berjalan. Jadi tanpa membuang banyak waktu berceloteh dalam blog ini saya akan masukkan beberapa gambar yang telah saya ambil ketika berada di sana.

Gambar bangunan AgriBazaar. Indah sungguh, tersergam.

InsyaAllah one day I’ll have one at my farm….

Lembu rodeo terlekat dekat kandang besi… kelam kabut mat saleh dibuatnya…

Baka Limousin. Berat Jantan 1200 betina 700

Baka Hereford. Berat 500 – 750 kg

Baka Murray Grey. Jantan 1135 kg betina 700 kg.

Saya akan masukkan lagi gambar2 dalam koleksi saya ini. Jadi jangan lupa untuk datang melawat blog saya sekerap yang mungkin.

Jika sekiranya terdapat sebarang idea atau komen, sila email saya ke myusri@hotmail.com.

Wassalam.

Leave a Reply

