SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

Assalamualaikum kepada semua peminat blog saya.

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya kepada mukmin dan mukminat serta maaf zahir dan batin sekiranya terdapat kesalahan semasa menulis isi kandungan blog ini yang mana tidak terasa sekiranya berlaku kesilapan yang melukakan hati pembaca.

Pada kali ini saya menceritakan sedikit berkenaan dengan lawatan saya ke kandang kawan saya yang terletak di Kulim.

Kawan saya ini baru saja memulakan projek ternakan tenusu, yang mana terdapat lebih kurang 30 ekor lembu dara bunting yang akan melairkan anak tidak lama lagi.

Projek agak besar jugak sebab melibatkan kos yang tinggi iaitu beratus ribu jugak. Oleh kerana kandang dia sahaja sudah mencapai ratusan ribu ringgit dan juga lembu dara bunting yang mana kita jangkakan juga boleh menelan belanja yang besar. Tetapi itu semua kita ketepikan dahulu sebab cerita saya pada kali ini adalah berkisarkan keyakinan beliau yang begitu tinggi dalam projek tenusu ini.

Di sini saya masukkan gambar lembu2 beliau.

Ini adalah lembu jantan beliau yang masih muda.

Ini adalah gambar lembu2 dara beliau.

Ini juga gambar lembu2 dara.

Ini adalah gambar dalam kandang beliau.

Di harap gambar2 ini dapat memberi kepuasan kepada anda semua dan jangan lupa untuk terus melayari blog ini.

Jika ada sebarang komen atau cadangan jangan lupa email kepada saya myusri@hotmail.com.

Wassalam.

Leave a Reply

