Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak…

Assalamualaikum rakan penternak semuanya….. Di sini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak yang sentiasa dinanti oleh kita semua sebagai umat ISLAM. Sempena dengan bulan yang penuh kemuliaan ini saya mohon kemaafan jika terdapat salah silap yang saya lakukan kepada saudara/i semua yang melayari blog saya ini.

Saya mohon maaf kerana terlalu lama tidak mengemaskini blog ini, bukannya sebab dah terlibat dalam penternakan ini. Sebenarnya banyak sangat komitmen yang saya tanggung sehingga saya tidak sempat untuk membelek blog ini.

InsyaAllah, lepas ini saya akan mengemaskini blog saya secara berkala. Sudah terlalu banyak gambar2 dalam koleksi saya ini yang mana akan saya kongsikan dengan saudara/i semua.

Jika terdapat sebarang idea sila email kepada saya myusri@hotmail.com.

Wassalam.

Ini adalah lembu susu baka jersey yang terdapat di tapak ekspo MAHA 2008.

One Response to “Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak…”

  1. abghalim Says:

    Salam Ramadhan Al Mubarak…Memohon Kemaafan di bulan Ramadhan lebih AFDAL dari Bulan Syawal….so….Memohon Ampun Dan Maaf

Leave a Reply

