Sambung Kandang Lembu…

Assalamualaikum semua rakan penternak…

Terima kasih kerana sudi melayari blog ini dan tidak jemu untuk membaca wadah2 yang dimasukkan di dalam blog ini.

Pada episod kali ini saya menyambung cerita saya pada minggu lepas, berkenaan dengan projek yang belum siap. Setiap minggu saya akan balik kampung untuk mengikuti perkembangan terkini setakat mana projek siap.

Alhamdulillah, projek hampir siap dah dalam 90%, dan InsyaAllah kalau tak dak aral melintang awai bulan Jun boleh la start tu pun kalau tak sangkut dengan perkara2 lain yang tidak dijangkakan.

So, di sini saya akan masukkan beberapa slot gambar yang sempat saya ambil semasa sesi lawatan ke tapak projek(sembang macam power padahal tak dak apa pun…).

Diharap semua rakan2 yang datang melayari blog ini terhibur dengan slot gambar kali ini. Sekiranya terdapat sebarang komen atau nukilan sila email kepada saya di myusri@hotmail.com.

Sekian terima kasih.

Wassalam

Gambar ketika tiang didirikan.

Gambar kawasan tapak kandang berdekatan dengan sungai.

Ini satu lagi view kawasan tapak yang dipilih.

Terima kasih. Wassalam.

Leave a Reply

