Kandang Lembu…

Assalamualaikum kepada semua peminat blog ini…

Terlebih dahulu saya mengucapkan terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk melayari blog saya yang tidak seberapa ini. Sebelum ini saya hanya menceritakan berkenaan dengan rakan2 penternak yang lain dan tidak sempat untuk menceritakan berkenaan dengan projek saya.

Alhamdulillah, pada kali ini saya diberi kesempatan oleh ALLAH untuk menceritakan sedikit perkembangan projek saya yang tidak seberapa ini. Sebenarnya saya dalam peringkat membina sebuah kandang lembu yang kecil sahaja jika hendak dibandingkan dengan penternak2 lain yang telah berjaya.

Projek saya pada kali tidak dilakukan keseorangan tetapi berdua iaitu dikongsikan dengan seorang rakan saya. Projek saya pada mulanya dirancangkan akan bermula pada first quater of May tetapi terpaksa drag sehingga sekarang kerana kelewatan untuk menyiapkan kandang dan rumah pekerja.

Jadi di sini saya akn memasukkan beberapa keping gambar projek saya yang di dalam pembinaan.

InsyaAllah saya akan mengemaskini blog saya setiap masa untuk memberitahu keadaan semasa projek saya ini. So mai laa selalu melawat blog saya….

Ini adalah gambar awal pembinaan. Hanya lokasi yang terpilih sahaja dahulu dipilih.

Ini juga gambar yang sempat diambil semasa proses awalan.

Ini adalah satu lagi gambar lokasi kandang saya yang belum dibangunkan lagi.

Lokasi kandang adalah berdekatan dengan sungai, so mai laa sini kita mungai ikan……

Di harap dengan gambar2 itu tadi dalam memuaskan hati rakan2 semua. Sebarang komen dan cadangan sila email ke myusri@hotmail.com.

Sekian terima kasih. Wassalam.

Leave a Reply

