Cerita pasal kambing pulak…

Assalamualaikum sahabat2 penternak semua….

Pertama sekali saya ucapkan terima kasih kepada peminat2 yang sudi melawat blog saya ini. Pada episod kali ini saya akan menceritakan berkenaan dengan kambing pulak.

Pada petang tadi, saya sempat balik kampung dan melawat kambing2 saya yang mana dah beberapa minggu saya tidak melawat sebab sibuk dengan kerja di pejabat dan juga kelas pengajian yang sedang saya ikuti setiap hari Sabtu. Oleh kerana terlalu rindu dekat kambing2 ini, telah mengujakan saya untuk balik kampung walaupun sedetik untuk saya puaskan hati saya yang rindu pada kambing2 saya nii.

Saya akan masukkan beberapa gambar kambing2 saya yang telah saya ambil pada petang tadi. Saya harap sahabat2 semua teribur dengan gambar kambing2 saya ini. InsyaAllah…

kambing mengawan…

Sapa kata bapak jamnapari tak boleh panjat ibu kampung…. tu gambaq sebagai evidence…

Bapak saanen…

Bapak saanen.. sekarang dah besar dan dijadikan bapak baka..

Ibu jamnapariii…

Ibu jamnapari yang ada atas kandang…

Anglo cross..

Ibu anglo cross yang ada atas kandang…

Di harap sahabat2 semua terhibur dengan gambar2 yang saya uploadkan ke dalam blog saya ini. Oleh itu datanglah melawat ke blog saya selalu, kerana ianya menjanjikan perkara yang terbaru yang akan anda semua lihat. InsyaAllah.

Terima kasih.

Wassalam.

Leave a Reply

