Kambing ooo Kambing….

Assalamualaikum semua sahabat handai dalam bidang penternakan…..

Terlebih dahulu saya mohon maaf kerana terlalu lama tidak update blog ni atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan. InsyaAllah dalam sehari dua nii, jika diizinkan Allah saya akan balik kampung dan ambil gambar kambing2 saya yang telah sekian lama saya tak jenguk sebab tak dan(orang Kedah kata…). Dengaq kata kambing2 tu semuanya gemuk, Alhamdulillah tapi yang tak seronoknya makanan kambing naik lagi sampai tak tau nak habaq… harap2 pihak yang berkenaan dapat ambik perhatian sebab nak mangundi dahhh.. jangan lupa kat kami para penternak niiii.

Ok para sahabat semua, InsyaAllah di keluaran akan datang saya akan masukkan gambar2 yang menarik dalam blog ini buat tatapan para penggemar semua.

Harap2 kerap2 la mengunjung blog niii.

Wassalam.

Jantan anglo nubian

Jantan Anglo Nubian

Betina anglo nubian

Betina Anglo nubian

2 Responses to “Kambing ooo Kambing….”

  1. abghalim Says:

    Salam PENTERNAKAN
    Aku pun dah lama tak menulis dan melayari internet.Kerja kat Kulim Hi-Tech banyak membawa aku menjelajah diluar kawasan.Tak sempat mengadap PC.Alhamdulillah berkat bantuan family dapat beli LapTop…senang sikit kerja.Apa yang aku nak tumpang tulis kat sini hanyalah suatu kaedah untuk mempromosi laman web atau blog.
    Cara aku mempromosi blog ulu yam dengan meninggalkan jejak dengan tulisan komen atau meninggalkan pesan pada C-BOX (dll).Kekadang komen aku pedas dan tajam,sengaja aku buat begitu kerana aku nak orang tertanya tanya siapa aku dan terus menjejaki aku.Tapi kalau sesiapa bertemu dan berbual dengan aku,boleh pecah perut…..”betul tak YUSRI”..adakah aku RAJA LAWAK atau Raja MERAPU?

    Aku suka berforum dan menghentam pihak pihak yang bertanggungjawab,dengan tulisan pedas dan bernas,aku dikenali dan dijejaki.Antara Forum kegemaran ku adalah TV3 dan JUTAWANTANI.Kini aku menjadi ketagih forum.Hentam dan dihentam adalah maianan aku.Aku tabah bila dikutuk,pernah dua kali aku di BAN oleh TV3.Mungkin kerana aku ramai PEMINAT (hehehhe) TV3 melepaskan aku dari tahanan ISA mereka.

    Jom kita berforum di JUTAWANTANI…………………tak lupa TV3

    terima kasih

    SALAM YUSRI
    SEMOGA ANDA MAJU JAYA

  2. mafizah Says:

    PELUANG BISNES BARU : SEMINAR POTENSI PERNIAGAAN TANAMAN HIDROKULTUR 1-2 OGOS 2009 Lawati http://infohidrokultur.wordpress.com/

Leave a Reply

