Lagi cerita tentang myladang.com….

Assalamualaikum saudara/i….

Hari ini saya akan sambungkan lagi cerita berkenaan dengan myladang.com. Tempat ini memang sesuai untuk dilawati oleh penternak2 lembu tenusu untuk menambahkan pengetahuan dan ilmu yang berguna. Sekiranya ada masa, pergilah melawat ke kandang tersebut dan jangan lupa juga kandang Abg Sidek di Ladang Uluyam di mana kedua2nya adalah sangat sesuai untuk dilawati. Dan jika ada rezeki lebih dan berminat untuk memulakan projek lembu tenusu, boleh la membeli dari ladang2 tersebut. InsyaAllah hasrat anda akan tertunai.

Jadi hari ini saya akan memasukkan lagi gambar yang terdapat di myladang.com, yang mana saya snap gambar hari tuu.

Wassalam.

Lembu2 sedang makan…

Lembu2 sedang makan….

Lembu2 sedang makan rumpur….

Lembu2 sedang makan rumput….

Lembu2 sedang makan…

Lembu2 sedang makan dengan lahapnya….

Dengan ini diharapkan saudara/i terhibur dengan paparan pada kali ini. InsyaAllah saya akan mengupdate blog ini dengan kerap. Terima kasih sekali lagi dengan sokongan anda semua melayari blog saya.

Wassalam.

2 Responses to “Lagi cerita tentang myladang.com….”

  1. nasri Says:

    salam..

    apa khabar..camana dengan ternakan..ok..ada rezeki boleh jumpa..boleh kita bual panjang..shah my ladang kawan saya masa kat Institut Haiwan Kluang..

  2. hafiza Says:

    semoga kejayaan yang sekarang dan yang bakal dikecapi dapat dijadikan inspirasi oleh semua

Leave a Reply

