Gambar kambing lagi…

Assalamualaikum kawan2…

Pada kali ni saya nak sambung lagi pasai cerita di kandang kambing kawan saya tuu…. Saya pi melawat kandang dia hari tuu… memang besar dan kukuh.  Dia tumpukan kepada trading sahaja… tapi ada laa sikit2 menternak. Hari ni saya akan masukkan lagi gambar kambing di kandang dia.

Wassalam.

img_0008.jpg

Gambar ibu anglo…. tidak dijual punya…

img_0012.jpg

Gambar kambing2 dalam kandang…

img_0051.jpg

Gambar kambing2 yang bercampur2 ada anglo dan cross …

Harap

3 Responses to “Gambar kambing lagi…”

  1. taufek Says:

    INI KANDANG KAMBING NURUL KE ? KAT KARANGAN TU !

  2. Teddy S Sofyan Says:

    Apakah boleh kandang kambing berlantai semen dengan kemiringan tertentu untuk membuang air seni dan kotoranya/seperti kandang sapi, dan apak bisa kambing dikelompokan dan berapa jumlah maksimal perkelompok

  3. SungaitakaFarm Says:

    Salam, boleh tuan bagitau farm tu kat mana, saya pun teringin nak pergi kalau kat area Kulim tu dekat je dari tmpat saya. Lawat farm saya di http://www.sungaitakafarm.blogspot.com

Leave a Reply

