Lawatan Ke kandang kawan penternak…

Assalamualaikum kawan2 semua….. kemarin lepas waktu pejabat dalam pukul 6.00 petang, saya dengan seorang kawan (kakitangan pejabat haiwan) telah pergi ke kandang kawan saya yang berdekatan. Kami telah ambil masa selama hampir 45 minit melawat di atas kandang tuu…. melihat kambing2 nya … Alhamdulillah semua sihat. Tetapi sayang saya lupa bawa kamera pulak kemarin… kalau tidak boleh jugak letak gambar kambing dalam blog ini untuk tatapan kawan2 semua…. especially peminat kambing. InsyaAllah lepas ni, saya akan bawa kamera ke mana sahaja saya pergi untuk snap beberapa gambar untuk diposkan ke dalam blog ini.

Lepas tu… kelam kabut balik pasai waktu berbuka posa dah dekat…… fuhhhhh wife call pulak minta beli barang dekat kedai runcit on the way balik. Sampai di rumah tepat pada waktunya…. Alhamdulillah (pesanan masa nak berbuka posa, doa laa kepada Allah banyak2 sebab masa waktu berbuka adalah waktu yang Allah janjikan doa kita makbul).

OK… SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI yang bakal tiba…..

Wassalam

Leave a Reply

